FAQs

Veelgestelde Vragen


Sommige van onze artikelen zijn variabel (bijvoorbeeld meer of minder RAM geheugen), dit is ook te zien aan de variabele prijsaanduiding. De variabele (bijvoorbeeld ‘capacity per module:’ in het geval van RAM geheugen) is aangegeven en daar kiest u de versie die u wilt bestellen. Vervolgens selecteert u het aantal producten van deze variant dat u wilt bestellen en drukt u op ‘Toevoegen aan winkelwagen’.
Noteer zo veel mogelijk gegevens van het product waar u naar op zoek bent, en contacteer ons via e-mail (remarketing@statice.eu), per telefoon (+31(0)773060688), of vul het contactformulier. Zo kunnen wij kijken of het gewenste artikel in ons magazijn ligt, en wanneer dat niet het geval is stellen we u op de hoogte wanneer het artikel wel beschikbaar zou zijn.
Selecteer 1 of meerdere artikelen die u wilt bestellen, die kunt u vervolgens doorsturen naar de ‘winkelwagen’. Als u klaar bent om af te rekenen, dan gaat u naar het winkelmand logo rechts boven en klikt u op ‘afrekenen’ om naar de uitcheck pagina te gaan. Vul de factuurgegevens in en selecteer een betaalmethode, u bent klaar om de bestelling af te ronden.
Betaalopties zijn: via een directe bankoverschrijving, via een SEPA-betaling, en via iDEAL.
Dit is afhankelijk van het land binnen de EU waar de bestelling naar toe moet worden verzonden. Echter streven wij er naar om alle bestellingen binnen twee werkdagen te verzenden via PostNL. De uiteindelijke verzendtijd is dan afhankelijk van de service van PostNL. Uw verkregen Track and Trace code kunt u op de website van PostNL invoeren, om zo uw pakket te volgen.
Lees goed ons retour en verzending beleid door, want er zijn bepaalde voorwaarden wanneer je wel en niet het item kan retourneren.