Bij Second Go Electro hebben wij een 3 maanden garantiebeleid, dit houdt in dat wij 3 maanden na ontvangst van het product garantie bieden dat het product naar uw wensen werkt.
Indien er iets mis is met uw product binnen de 3 maanden, dan kunt u contact met ons opnemen en zullen we proberen om samen met u tot een oplossing te komen.
Oplossingen voor het probleem kunnen zijn:
- Wanneer u het product terugstuurt, kunnen wij het product voor u omruilen voor een werkend product.
- Wanneer wij concluderen dat het teruggestuurde product niet meer te maken valt of niet meer op voorraad is, dan crediteren wij het bedrag.
- Bij technische vragen, vragen over de voorwaarden of vragen over de garantie kunt u contact met ons opnemen. Wij brengen en halen producten (ook niet in de garantieperiode) niet op.
U mag altijd contact met ons opnemen om te kijken of wij het product nog kunnen repareren binnen de garantieperiode. Buiten deze garantieperiode kunnen we altijd met u meedenken wat eventuele oplossingen voor uw probleem kunnen zijn.
Let op: Witgoed artikelen kunnen niet worden verzonden en moeten afgehaald worden. Wasmachines en drogers dienen altijd staand vervoerd te worden om de garantie te behouden. Voor bezorging in de regio kunt u contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken.
Mocht u nog meer vragen hebben over garantie en reparatie, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt ons bellen op 06 25 17 24 93 of 077 208 3133, ook kunt u mailen naar [email protected] voor al uw vragen.